検索
売買情報

パソコン
家電製品
家具
家借ります/貸します
育児用品
その他

必ずお読み下さい
掲載の手引き

個人売買 広告掲載はこちら
無料広告フォーム

個人売買 広告変更はこちら
無料広告変更フォーム
オランダ情報
イベント
ビジネス
レッスン
求人/求職

必ずお読み下さい
掲載の手引き

有料広告掲載はこちら
有料広告フォーム
掲示板
広告
有料広告

バナー&広告募集中.お問い合わせはこちらまで

PR

HoiTalent

【Our client is a global leading Fintech company provide advanced technical solution to banking, insurance and financial institutions in boosting user experience.

We are looking for Mid-career professionals can grow their career into senior/director level roles in business development and/or sales.

As Business Development Sr. Manager in Sales team in Amsterdam, you will have significant impact on our growth and success. You will report to the Regional Sales Director and work alongside Inside Sales Representatives.】



【Your profile】

1. Bachelor or University degree, and looking forward to pursuing a career with an international company.

2. 3-5 years’ relevant experience (mid-career).

3. Background in web/marketing agency and/or enterprise software.

4. Smart: ability to understand customer business drivers and ability to establish buy-in at all levels (sales management, delivery leads and senior/executive management).

5. Demonstrable success in managing executive relationships with partners and/or customers.

6. Ability to influence sales, pre-sales and delivery teams based on partner insights.

7. Digital-minded and tech-savvy.

8. Understanding of partner ecosystems.

9. Understanding of the value of digital and omni-channel.

10. Exceptional organizational, presentation and communication skills, verbal and written both in English and Japanese.

Ability to set clear targets and development plans. Set objectives to achieve those targets.



If you are interested, please send your CV to E-MAIL or please click here


当店はホテルオークラとRAI展示会場の間に位置する日本食レストランです。下記の要領にてスタッフを募集いたします。

勤務地
Scheldestraat 82 1078GN Amsterdam 
求人:アルバイト
職種 : キッチンスタッフ
勤務時間
16:00−22:30の間の4-5時間
(週1、2回から可能です。)
応募条件
滞在許可、労働許可をお持ちの方
待遇
能力と経験を考慮の上、面接時に相談
応募される方は下記へ、履歴書をお送りください。
E-MAIL

<上記アドレスに広告を禁ず>

お問い合わせは020-6722100(吉田)まで


■応募資格
・PC業務経験者
・PCスキル(EXCEL/WORDは必須)のある方歓迎。
・コミュニケーション能力に長けた方
・責任感がある方
・自ら考え、行動できる方
・大規模サービスに携わりたい方
・日本語業務

■仕事内容
大規模サービスの委託サポート業務です。多くのユーザーを支えるサポート業務になります。
※起業サポートなどの自社サービスとは別サービスです。

主な仕事内容として、サービス利用者様からのお問い合わせを対応するカスタマーサポート業務と、
データの分析とそれを元にした、サービスの改善・企画提案、進行などがあります。
明るく親切なスタッフによる研修、環境の良い職場で安定して継続的に勤務できます!

【活かせる経験・スキル 】
・カスタマーサポートの経験
・開発、他社様との折衝経験
・決済処理の経験
・データの分析、まとめの経験
・Excel等のOffice系ソフトの利用経験
・GoogleAnalyticsの使用経験
・SEO対策のスキル、ノウハウ
・簡単なHTML、CSSのスキル

■給与
月給 1,680ユーロ〜2,000ユーロ ※ 経験・能力により決定

■待遇及び福利厚生
・フレックスタイム制(コアタイム10:00〜17:00)
・交通費全支給(オランダの規定による)
・ビザ申請代行(必要書類は各自ご用意頂きます)
・渡航費(社内規定を満たした場合)
・健康診断、語学レッスン、日本食サポート

■休日・休暇
シフトによる週休2日・オランダで定める祝日※シフトにより変動
有給休暇25日から

■選考の流れ
http://create-entrance.com/recruit/#!/cs
こちらのページのEntry応募についてをご確認の上ご連絡ください。
連絡を頂く場合は必ずカスタマーサポートへの応募、採用担当者宛と記載ください。

担当者:井上

E-MAIL
<上記アドレスに広告を禁ず>


ばいばいねっと ご案内
Homeへ戻る

個人売買 広告掲載
無料広告フォーム

個人売買 広告変更
無料広告変更フォーム

有料広告フォーム

その他のご質問はこちら
お問い合わせ
オランダお役立ち情報
海外安全情報&連絡先
オランダ生活情報
県人会/サークル
観光施設/娯楽施設
アムステルダムの天気
Click for アムステルダム, オランダ Forecast